Eiti į turinį

Archyvuojama

Ši tema nuo šiol archyvuojama ir jos nebegalima komentuoti.

Deividas_Вanditox

[MTA] Kaip įkęlti Objektą į Savo Samp Serverį.

Rekomenduoti pranešimai

Kaip įkelti MTA objektą į serverį?

MTA versija vis atnaujinama, todėl kai kurie dalykai nurodyti pamokoje, bėgant laikui, gali tapti ne veiksmingais. 



1. MTA persisiuntimas, instaliavimas. Visų pirma Mums reikės Multi Theft Auto(MTA) programos. Ją galime rasti čia: http://www.multitheftauto.com/ . Apsilankę tinklalapyje matome išryškintą užrašą "Download" esantį viduryje pasirinkimo juostos. Spaudžiame jį norint persisiųsti. Kai failas jau atsiųstas, lieka jį instaliuoti. Atidarome persiųstą failą "mtasa-1.3". Atsidarius programos instaliavimo langui, automatiškai bus įdiegti papildiniai, kurie bus reikalingi, jei Jūsų kompiuteryje Jų iki šiol nebuvo. Diegiant reikalingus papildinius, tiesiog kur reikės spauskite "next". Po visų papildinių diegimo turėtume matyti programos instaliavimo langą. Pirmame lange pasirenkate "Next", antrame - "I agree", trečiame - "next", ketvirtame - nurodote direktorija, kur bus instaliuota programa (galite palikti numatytąją C:\Program Files\MTA V1.3), penktame -  nurodote direktoriją, kurioje instaliuotas GTA:SA (galite palikti numatytąją, jei žaidimas instaliuotas būtent į C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas). Nurodžius, spaudžiame "Instal". Diegimo metu bus įdiegtas dar vienas papildinys, jei kompiuteryje jo nebuvo. Tiesiog spausite "next'' kai to bus reikalaujama.    

2. MTA paleidimas, objekto kūrimas, bei išsaugojimas. Atidarome programą "MTA San Andreas 1.3". DĖMESIO! Jei naudojate Mod S0beit programą, atsidarykite direktoriją, kur yra Jūsų GTA:SA žaidimo failai (Numatytoji direktorija būna: C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas) ir per vardinkite failą "d3d9.dll" . Pvz...  į "d3dpakeistas.dll" . Atsidarius programai pasirenkame "Map Editor", palaukiame kol Mus prijungs. Jei programa naudojatės pirmą kartą, iškils langas, nurodantis du pasirinkimus "Proceed" (Tęsti gidą) "Skip tutorial" (Praleisti gidą). Galime pasirinkti "Skip tutorial". Dabar esame pasiruošę "Map'inti". Atlikus pakeitimą, įdėjus objektą ar kitą pakeitimą spaudžiame "Save as" ir išsaugome naujame faile (sugalvojame failo pavadinimą). Pvz... Manomapdarbas1. ir pasirenkame "save".

Programos kontrolė:

W,S,A,D - Nurodytais klaviatūros klavišais galėsite keliauti po visą žemėlapį.
Shift - Galėsite keliauti greičiau. "Build" režime pagreitės objektų valdymas. (Valdymas pagreitės) Pvz... Shift + W.
Alt - Galėsite keliauti lėčiau. "Build" režime sulėtės objektų valdymas. (Valdymas sulėtės) Pvz... Alt + S.
"F" - Paspaudę klavišą, aktyvuosite "Build" režimą. T.y galėsite naudotis MTA funkcijomis.
F11 - Nufotografuoti ekrane esantį vaizdą (Nuotrauka išsaugoma MTA programos direktorijoje, aplanke: „Screenshots“).
Page up – Pakelia objektą į viršų. Jau pastatytą objektą.
Page down – Nuleidžia objektą į apačia. Jau pastatytą objektą.
"C" - Klonuoja pasirinktąjį objektą.
Delete- Ištrina objektą.
Pelės rutuliukas – pasuką pasirinktąjį objektą.
Ctrl - Laikant šį klavišą, klaviatūros rodyklių ar "page up/down" pagalba galime įvairiai koreguoti objektą, pasukti, pakreipti tam tikru kampu.

Objektų juosta:

"Marker" - Žymeklis. Specialiu ženklu pažymintis žaidimo vietą.
"Object" - Objektai. Visi objektai naudojami "Map'inimui".
"Pickup" - Turintis ne vieną funkciją. Naudojamas, patogesniam vietos nurodymui, žymėjimui. Dažniausiai pickup'ai į serverį keliami tam, kad "užėjus ant jo" būtų atliktas tam tikras veiksmas. Pvz...įsidarbinimo, ginklų papildymo, sveikatos papildymo ir pnš.
"Vehicle" - Transporto objektai. Auto, moto ir kt. transportas. Galimi savybių keitimui du kart paspaudus ant pasirinkto objekto.
"World object" - Reikalingas norint sužinoti tam tikro objekto pavadinimą arba ID. Dublikuoti jau esantį žemėlapyje objektą (default GTA:SA Map element). Pasirinkę, tiesiog nukreipiate "taikinį" ar vaizdą į objektą ir ši funkcija Jums leis pamatyti objekto pavadinimą, bei jo ID nr.

Įrankių juosta:

"New" - Naujas projektas, išsitrina visi prieš tai buvę objektai, savybės ir etc. 
"Open" - Atidaro pasirinktą projektą. Prieš tai kurta ir nepabaigta, išsaugota arba kitą projektą. 
"Save" - Išsaugo dabartinius objektus, nustatymus, bei savybes į numatytąjį failą. Kitaip tariant - išsaugo Jūsų darbą.
"Save as" - Išsaugo dabartinius objektus, nustatymus, bei savybes į pasirinktą arba naujai sukurtą faila. Kitaip tariant - išsaugo Jūsų darbą kitame faile.
"Options" - MTA nustatymai. Įvairios ypatybės ir programos savybių konfigūracija.
"Undo" - Žingsnis atgal. Gražina atliktą veiksmą atgal. Gali būti objekto pozicijos pakeitimas ir pnš.
"Redo" - Žingsnis į priekį. Panaudojus "Undo" šį funkcija leidžia sugrąžinti atliktą veiksmą. Galit būti objekto pozicijos pakeitimas ir pnš. 
"Locations" - Vietovės. Teleport'ai, kurie suteiks galimybę keliauti į pasirinktą žemėlapio vietą.
"Current elements" - Parodys visus elementus / objektus, kuriuos esate įkėlę į žemėlapį.
"Map settings" - Žemėlapio / aplinkos nustatymai. Įvairios aplinkos, žaidimo ypatybės.
"Definitions" - Kai kurios žaidimo aplinkos nustatymai, paruošti pack'ai.
"Test" - Test'avimo režimas. Galimi "test" režimo ypatybių nustatymai. Funkcija leidžianti kūrėjui apsižvalgyti pirmuoju asmeniu. T.y žaidėjo sukūrimas žemėlapyje.

3. MTA Objekto įkėlimas į serverį. Surandame direktoriją, į kurią instaliavome MTA (numatytoji: C:\Program Files\MTASA V1.3). Susirandame aplanką "server" jame surandame "mods", toliau randame aplanką "deathmatch" ir jame esanti aplanką "resources". Pvz... Server\mods\deathmatch\resources\Manomapdarbas1\Manomapdarbas1 - failas. Taigi matome du failus: meta (XML Document) ir failą su Jūsų išsaugotu pavadinimu (Mano pavyzdžiu: Manomapdarbas1). Failas su išsaugotu pavadinimu yra "Linker Adress Map" tipo, todėl jį reikia konvertuoti į skriptą, kurį įkelsime į tam tikrą serverio direktoriją. Konvertavimui galime naudoti: http://gtamap.delux-....com/converter/ . Spausdami "pasirinkti" pasirenkame minėtąjį failą (Jūsų Map failą. Mano pavyzdžių: Manomapdarbas1). Toliau pakeičiame konvertavimo rūšį. T.y iš esamo "IPL file format" į "PAWN Code for SA:MP". Ir spaudžiame rodykles žemyn (gali būti, kad konverteris automatiškai pasileis ir Jums nereikės nieko spausti). Gauname skripto kodą (Jei tai buvo tik elementas, tuomet tai bus komanda "Create Object" ir elemento koordinatės) jį visą nukopijuojame. Randame savo serverio failų aplanką. Jame surandame aplanką "Gamemodes" kuriame atidarome aplanką "data" ir tame aplanke surandame failą pavadinimu "init" (txt failiukas). Pvz... C:\Documents and Settings\Jack_Hercon\Desktop\Pawn\Gamemodassf. Kopija testavimui\SF GM\gamemodes\data . Atidarę failą "init" Jūsų nukopijuotą kodą iš konverterio, įkopijuojate jį. Pvz:

public OnGameModeInit()
{
CreateObject(3899, -1344, -71.400001525879, 59.799999237061, 0, 0, 0); (Tai Mūsų objekto koordinatės)
print("GRP4: Checking enviroment.");

Išsaugome ir uždarome.


Toliau serverio failų aplanke surandame aplanką "gamemodes" ir pasirenkate GM failą, kurį naudoja serveris. Turi būti su neryškiu prierašu apačiau pavadinimo "PAWN Script File". Atidarome jį su "pawno compiler" programa. Kurią rasite serverio failų aplanke, pavadinimu "pawno". Jei kompiuteris automatiškai neatidaro failo minėta programa, tuomet darome taip: GM failas>"Open with">"Choose program..." Pasirenkame pawno (šachmato ikona). Atidarę failą spaudžiame klavišą "F5". Palaukiame kol bus sukompiliuotas skriptas ir uždarome failą.

 

Del papildomų klausimų arba jei kylo problemų rašykite man į . :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kitose svetainėse

Nesvarbu kad nukopijavo, bet vistiek kažkam padėjo/padės, nes nebuvo tokios temos. :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kitose svetainėse

Svečias
Šios temos nebegalima komentuoti.


  • Paskutiniai lankytojai   0 nariai(-ių)

    • Šio puslapio nežiūri nė vienas registruotas narys.
×
×
  • Sukurti naują...