Eiti į turinį
Tomas_Bekus

BMW,Mercedes-Benz,Mazda,Toyota,Passat

Rekomenduoti pranešimai

Na ka nusprendžiau pažiūrėti kuri mašina iš šių bus geriausia. Praeitoje apklausoje daugiausiai balsų sulaukė audi, pažiurėsim kas čia bus geriausias.

Balsuojant norėčiau kad parašytumėte ir nuomone apie automobili ir kuri markė jums labiausiai patinka.

BMW -

3f41187fa791e728674f122e8120be43540.jpg 57b0c9ce42e3bdd95de870eaa664f2b6115.jpg 0078f89142d77feff5391712b8c4b8d3581.jpg 894921c9f3a115f36f677d3a1c1e249a61.jpg 939fb55018d5cf2beb8aa66adac6cf24969.jpg 55bbafea4a33cd28c8aa91859e872709632.jpg d9485fa6230252bd6c81e80879ea88f3824.jpg f7a6910e27a5563280d943d6b61ca375778.jpg 3f41187fa791e728674f122e8120be43511.jpg

Bus Pildoma.

BMW E39

694eeef1636d0d68a1e8c6cba751bbcc544.JPG

Šis modelis buvo plačiai giriamas visais aspektais - daugelis sako, kad tai yra pats geriausias BMW pasaulyje. 2001 metų 530i modelis gavo pačius aukščiausius kada nors suteiktus vairuotojų įvertinimus. Puikūs dyzeliniai varikliai suteikia didelį sukimo momentą ir yra dar ekonomiškesni nei seni. Naujasis modelis gaminamas sedano ir universalo kėbulais vėlgi buvo evoliucinis ir labai panašus į E38 7 serijos modelio dizainą. Automobilis tapo truputį didesnis – tarpušis padidėjo 68 milimetrais, o ilgis - 55 milimetrais. E39 plieninis kėbulas veikia kaip saugos narvas keleivių apsaugai. Struktūrinis monokoko kietumas buvo padidintas naudojant kompiuterines inžinerines programas - kėbulo kietumas buvo padidintas 40 %, o šasi yra tokia tvirta, kad sekantis E60 modelis išlaikė tokį patį tvirtumą. Kad svoris ženkliai nepadidėtų daug kur pakaboje ir vairo mechanizme naudojamos aliumininės detalės. Nors automobilis ir nėra pigus, tačiau jis savo kainą užsitarnauja – puikūs 6 cilindrų linijoje varikliai, neprilygstamas savo klasėje valdymas, puiki surinkimo kokybė ir stabdžiai. Tarp trūkumų – ne pigus automobilio išlaikymas.

Keletas žmonių atsiliepimų:

Teko toki tureti apie pusmeti. Buvo parvarytas is vokietijos su mintimi parduoti. Masina buvo prariedejusi 180t.km, taciau labai gerame stovyje. Juodos spalvos, Su pilna komplektacija mechanas. Ispudziai dviprasmiski. Tikrai gerai surinktas auto. Kokybe visur nuo isores detaliu iki vidaus, taciau dizaino atzvilgiu kaip 2003m.pasenes ir gremezdiskas. Vaziavimas relaksuojantis patogus, gana minkstas, talpus, daug vietos gale, tacia sukure dideles sunkios barzos jausma ir mano skonio visiskai nepatenkino.. Vairas "sunkus", nepatiko. Begiai kaip ir visu bmw tokiu metu, riciago eiga- siekia puse metro.... Galios variklis turi nemazai, paliko gera ispudi, bet netri tokio smugio i sedyne kaip 320cdi keturakis tokiu metu arba velesnes kartos 530d. Taip pat gan letai reaguoj i gazo paspaudima. Kaip bebutu visus jo minusus uzglaisto ir parodo tikraji potenciala remapas! Tikrai patariu pasidaryti! Taigi Auto seimos kelionems gal ir tiktu, taciau kas liecia vairavimo malonuma - toli grazu iki jo... Kiek veliau teko vazineti 330d 150kw 2004metu 6 begiu mechanas. Sis auto turejo viska ko pasigedau 530d. Vairavimas, vaziuokle, variklis - viskas vairavimo malonumui! Pries pirkdami 530d butina pabandykite 330d su 150kw. Gal siektiek komforto sutiksite iskeisti i vairavimo malonuma!

Labai gera garso izoliacija, o jei dar dvigubi langai, tai kai pirma kart isedi net keista buna nuo tylos. Komfortines sedynes vienos is patogiausiu nes turi atrodo 12 padeciu. Pati panele ir visas interjeras tikrai geros kokybes, retai kas barska ar braska. Saunus privalumai tokie kaip uztamsejantys isores veidrodeliai, del kuriu neakina gale automobiliai ypac vaziuojant nakti, masazines sedynes ilgai distancijai iveikti arba sildomas vairas, kad ziema nereiktu pirstiniu.

Mercedes-Benz

6c4a61b9619666dea444e2fc223a385b341.jpg 96ca28ed2ec419d1709625e0cdd61787157.jpg 5e6c1af296779e2968801f609ab78fff180.jpeg c1123d3f69c80b1c675e50deab5f1592507.jpg c8da46eb39ede239fb95df45353fda16423.jpeg 3f1eb0ef239ac12e9d91efd3834df4f5199.jpeg a2bf28aaec9cde08e8714f9b37014474824.jpeg 025cb73ccd72c6c485d800519df55b53951.jpeg

Mercedes-Benz E klasė

c228b6f10a54d6f06dd5629ab2149578830.jpg

Mercedes-Benz W211 yra vidutinio dydžio prestižinis automobilis gamintas sedano ir universalo kėbulais. Naujoji E-klasė nepristatė jokių radikalių permainų – tai evoliucinis modelis. Automobilio priekis buvo papuoštas 4 žibintais kaip ir praeitoje kartoje, galiniai žibintai tapo didesni, o automobilio siluetas šiek tiek aerodinamiškesnis. Interjere tokios pačios tendencijos – stilius išliko panašus su kiek glotnesnėm linijom. E-klasė gali būti komplektuojama ir su visų varomųjų ratų pavara 4MATIC. Automobilis nebėra toks nepajudinamai patikimas kaip ankstesni modeliai 2002 ir 2003 metų modeliai turi radiatoriaus pratekėjimo bėdų, kas gali privesti prie transmisijos gedimų. Visgi ir šis Mercedes tapo populiariausiu MB gamoje ir tai nenuostabu, nes automobilis įkūnija tai ko ir tikimasi iš Vokiečių gamintojų – gan kokybiškas, saugus, puikiai suprojektuotas ir suderintas, gerai įrengtas automobilis su novatoriškais ir į prabangą orientuotais sprendimais.

Atsiliepimai:

Mercedes-Benz E klasė, tai - tikra vokiška legenda. Kone visų laikų populiariausias vokiškas prabangus vidurinės klasės automobilis, daugelio žmonių geidžiamas jau daugiau negu pusę amžiaus. Tas taikinys ant automobilio kapoto, lydintis bet kokių oru ir bet kur yra kažkas magiško. Legendos apie milijonus iki šiol sukančius 123 ar 124 jau senai egzistuoja ir kiekvienam, bent truputį girdėjusiam apie Mercedes-Benz, tikrai yra girdėtos (ech, ar kitokių dar gali būti?), tačiau ko verta 21-ojo amžiaus E klasė? Šio keturakio pirmtakas (210) į 21-ąjį amžių įšoko gana sunkiai, nes tiek išorės, tiek salono dizainas buvo ganėtinai pasenę. Pensininkas, katafalkas, grabovežis, kvadratas, tai - tik kelios 210-ojo (senesniojo) mersedeso pravardės. Nenuostabu, kad po dviejų metų buvo išleistas naujasis 211 modelis. Ar E klasė patobulėjo? Dar ir kaip! Automobilis įgavo be galo daug elegancijos. Pūstos, ryškiai raudonos sedano galinės lempos yra tarsi vyšnia ant gardaus gimtadienio torto. Priekis taip pat tapo kur kas sportiškesnis už savo pirmtaką, o salonas - nepalyginamai prabangesnis, malonesnis. Kiekviena detale kaip ir pridera prabangiam automobiliui yra atidirbta iki smulkmenų. Negana to, kad medžio apdailos šiame mersedese atrodo itin prabangiai ir elegantiškai, tačiau vokiečiams to pasirodė per mažai. Apačioje jų jie įmontavo nedideles chromo juosteles, kurios medžio apdailas padaro tiesiog fenomenaliomis. Tokios mini detalės didelės praktinės naudos važiuojant gal ir neduos, bet kai žinai, kad kiekviena detalė yra sukurta itin kruopščiai ir kokybiškai, važiuoti mašina norisi kuo dažniau. :) Nekokybiškoms medžiagoms Mersedese paprasčiausiai ne vieta. Prie viso to, E klasė gavo to meto vidurinės klasės automobiliams nebūdingas naujoves: šonines langų oro pagalves, 4 zonų klimato kontrolę, oro kondicionierius jau buvo standartinėje komplektacijoje. Nenuostabu, kad tai vienas saugiausių to meto automobilių, išgelbėjęs begalę gyvybių. Mersedesas nėra BMW, tai nėra mašina skirta lakstyti bepročiams laisvo oro direktoriams. Mersedesas skirtas norintiems mėgautis komfortišku važiavimu, o jei reikia - ir pademonstruoti raumenis nuspaudus gazą, kurių jis tikrai turi, tačiau bent jau maniškis elegance komplektacijos E320 dinamikos savybėmis tikrai nusileidžia konkurentui BMW 5. Nenuostabu, kadangi elegance turi komfortinę važiuoklę, kuri nors ir nėra tokia dinamiška, tačiau važiuoja be galo maloniai. Norintiems daugiau dinamikos reikėtų rinktis avantgarde variantą, nes jo važiuoklė kur kas standesnė, žemesnė ir labiau pritaikyta sportavimui, tačiau nuo to neabejotinai nukenčia komfortas, o ir salonas tampa labiau sportiškas negu prabangus (avantgarde turi tamsiai žalią/smėlinį medį, kuris tokio prabangos įvaizdžio kaip šviesus elegance medis deja, bet jau nebepalieka). Geriausias variantas yra airmatic, kurio pagalba galima keisti Sport 1/Sport 2 ir Comfort rėžimus, tačiau tai kur kas daugiau investicijų į priežiūrą reikalaujantis variantas. Vieno amortizatoriaus restauracija kainuoja 1300 litų, o dar yra galinė pagalvė. Darant kapitalinį važiuoklės remontą restauruotomis dalimis ganėtinai nesunkiai gali susidaryti dešimties tūkstančių litų suma. Perkant naujas dalis iš Silberio gausis ir kokie dvidešimt tūkstančių. Ar tai ne per didelė suma maždaug 30-40 tūkstančių vertam automobiliui už šiek tiek minkštesnę važiuoklę ir kelias nustatymo (pvz. aukščio) galimybes, spręskite patys. Žinoma tikimybė, kad vienu metu suges keturi amortizatoriai ir pagalvė beveik lygi nuliui (amortizatoriai laiko 100-150 tūkstančių kilometrų), tačiau kur garantas, kad vos išvažiavęs iš Silberio palikęs pusę mėnesinės algos nepataikysi į duobę ir neteks grįžti palikti antrąją jos dalį? Airmatic važiuoklė tikrai nėra skirta paprastiems mirtingiesiems. Taip pat galima pagirti galines sėdynes, kurios turi labai geras ir aukštas atramas galvai (nepalyginamai patogesnės už BMW ar Audi). Joms esant pakeltoms galinis matomumas toli gražu nėra geriausias, todėl, kaip ir 210, 211 turi mygtuką prietaisų skydelyje, kurį paspaudus jos nuvirsta žemyn. Patogu ir praktiška. Būtina paminėti ir solidžią anti korozinę dangą. Naujieji 211 jau tikrai nebėra tokie rūdžių maišai kaip 210.

Variklis

Neabejotinai geriausias variantas yra dyzelinis E320. Tai vienas labiausiai pripažintų Mersedesų motorų, vertas tik geriausių žodžių. Turėdamas per 200 arklio galių jis nesunkiai telpa į 10 litrų mieste ir 6 litrus užmiestyje. Tai tikrai puikūs skaičiai gerokai daugiau negu pusantros tonos sveriančiam limuzinui (neapsiverčia liežuvis vadinti jo lengvuoju automobiliu). E400 nors ir turi daugiau galios, bet jau stipriai kerta per kišenę, nes daug dalių jame yra dvigubai daugiau (pvz. turbinos, filtrai). Dujų mėgėjams puikus variantas yra E500, kurie itin dažnai būna atgabenti iš kokios Floridos su visais įmanomais privalumais (visi iki vieno turi Airmatic). Grįžtant prie dyzelių, iš bėdos galima rinktis ir E270, bet jis tikrai nėra toks malonus kaip E320 dėl traktoriaus garso ir prastesnių galios savybių. Silpnesnių motorų manau net neverta žiūrėti. E200 ir E220 skirti tik taksistams. Jeigu jau nusprendei pirkti Mersedesą - griebk jautį už ragų.

Mazda - Mazda, mazda neturiu ka daug ir pasakyt apie tuos automobiliuos, tiesiog nemėgstu ir tiek. Bet pabandyti verta. Mazda gamina Japonai, todėl mano manymu tai nėra visiški laužai. Bet kaip ir minėjau tai ne mano skonio mašina. Asmeniškai pats nejimčiau, ne dėl to kad jos blogos, bet dėl to kad esu ištikimas vokiškai technikai. Kadangi pats daug apie mazda neparašysiu, tai lauksiu jūsų nuomonių.

Toyota - Dabar žmonės labai pamėge yra Toyota Avencis. Mašiniukas tikrai geras ir patikimas. Daug Toyotu yra varomu elektra, todėl tai pigus malonumas važiuoti, bet brangus malonumas įpirkti. Aš vėlgi tokios mašinos nesirinkčiau, nes tai ne Vokiškas mašiniukas. Bet geras, manau kas mėgsta patikimus ir šeimyninius automobilius, bei mėgsta pigų važevima galiu drasei rekomenduoti.

Passat - Tai yra Volkswagen Passat mašiniukas. Dauguma jį žino kaip kontrobandinį arba laukų mašina, kur diedukai piena veža. Bet tik ne naujos kartos Passat. Pats planuoji Pirkti Passat 2001 metų ir mano manymu tai būtų geras pasirinkimas. Nes mašina patikima, išvaizdi ir tikrai neskirta kontrobandai ar pienui vežti.

Tai ką balsuojam sakom nuomones ir žiūrim kas bus geriausias.

Na o savo balsa Aš atiduočiau Už BMW.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kitose svetainėse

ka cia pezi nei juoktis nei verkt bet seip ir graudu ir juokinga ka cia nusisneki :D nebekurk temu auto skilty ar bent savo nuomones nerasyk, tik kitu klausk.

Jei kažkas vaikeli nepatinka nesilankyk, nes ne tau apie mašinas domėtis.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kitose svetainėse

Svečias
Šios temos nebegalima komentuoti.


  • Paskutiniai lankytojai   0 nariai(-ių)

    • Šio puslapio nežiūri nė vienas registruotas narys.
×
×
  • Sukurti naują...