Eiti į turinį
Arnas_Player

Sportininkai - Ką valgote ?

Rekomenduoti pranešimai

Taigi sveiki sportuojantis žmonės. Daug tikrai nerašysiu tik norėčiau gauti patarimo, ką valgote prieš ir po sporto ?

Kiek esu girdėjęs iš žaidėjų, kai kurie valgo varškę ir t.t, bet kiek žinau girdėjau iš vieno žaidėjo, kažkokie yra ,,specialus blynai'' kaip suprasti, gal žinote ? - su baltymais tie blynai.

Prašom stumkit, kad dėl tokio dalyko sukūriau temą.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kitose svetainėse

Valgau varškę su uogom susimaišęs, geriu pieną. Valgau surelius, obuolius. Valgau mėsą, geriu daug vandens, tiek prieš treniruotę, tiek po, tiek per ją. Dar kiaušinius virtus. Kalorijų neskaičiuoju. Vienu žodžiu, valgau tai, kas skanu :D Tik jai sportuoji, reikia saldumynų atsisakyti :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kitose svetainėse
Svečias

Valgau visokius kruopas,ryžius be pieno be cukraus.Varške,obuolius,nu vaisius.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kitose svetainėse

db nebesportuoju, tik futbolą žaidžiu su draugais kiekvieną dieną, o kai eidavau į sporto salę, tai prieš sportą suvalgydavau makaronų dažniausiai :D O po, varške sumaišytą su jogurtu, kartai kiaušinių kurie labai padeda pasak trenerio..

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kitose svetainėse

Valgau varškę su uogom susimaišęs, geriu pieną. Valgau surelius, obuolius. Valgau mėsą, geriu daug vandens, tiek prieš treniruotę, tiek po, tiek per ją. Dar kiaušinius virtus. Kalorijų neskaičiuoju. Vienu žodžiu, valgau tai, kas skanu :D Tik jai sportuoji, reikia saldumynų atsisakyti :D

Tai jau čia viskas aišku :D Čia kas be ko, jog reikia atsisakyti, bet šiek tiek galima vistiek :rolleyes: Vistiek ačiū.

Valgau visokius kruopas,ryžius be pieno be cukraus.Varške,obuolius,nu vaisius.

Ačiū ir tau.

db nebesportuoju, tik futbolą žaidžiu su draugais kiekvieną dieną, o kai eidavau į sporto salę, tai prieš sportą suvalgydavau makaronų dažniausiai :D O po, varške sumaišytą su jogurtu, kartai kiaušinių kurie labai padeda pasak trenerio..

Skaniai ir tu visai čia valgai :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kitose svetainėse

dbr edu varske, pries sporta gali pavalgyt varskes, bet 1h pries ji, po sporto gali pasidaryt baltymu kokteili, laba gerai. va video:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kitose svetainėse

Pries sporta ir po sporto geriu protein shake (body building). O siaip valgau mamos maista. Ziurint ka tu nori sportuot ta ir valgyk

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kitose svetainėse

kiaušiniai, mėsa, kepta višta, pupelės, vaisiai, košės, jogurtas, neatsisakau kartais ir saldumynų, bet jau stengiuosi atprasti nuo jų valgymo. Lankau ir sportuoju krepšinį

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kitose svetainėse

Kuo daugiau reikia valgyti produktus,kuriuose gausu baltymų.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kitose svetainėse

kiaušiniai, mėsa, kepta višta, pupelės, vaisiai, košės, jogurtas, neatsisakau kartais ir saldumynų, bet jau stengiuosi atprasti nuo jų valgymo. Lankau ir sportuoju krepšinį

Juozai einam bandeliu ? :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kitose svetainėse

Prieš - stengiuosi daugiau angliavandenių gauti, kad turėčiau energijos treniruotės metu t.y. visokie ryžiai, košės. Dažniausiai valgau vištiena + ryžiai + daržovės. Po treniruotės kartais išgeriu proteino kokteilį, o vėliau pavalgau, valgydavau varškę su banano gabaliukais, bet dabar kaip geriu proteino kokteilį tai dažniausiai vištą valgau, su kuo mažiau ryžių.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kitose svetainėse

Žodžiu maistingas maistas yra labai svarbus, kadangi tavo kūnas gauna apkrovą ir turi atsistatyti, elementai kurių reikėtų labiausiai - angliavandeniai, baltymai. Tik žiūrėk, kad geriau tavo angkliavandenių šaltinis būtų ne vien cukrus. Jeigu tikrai augini raumenis tai žiūrėk, kad daug baltymų ieitų į tavąją dietą, kuriuos sudaro varškė, pienas (neperdaugiausiai), jogurtai (pažiūrėk atitinkamus), žuvis, jautiena, vištiena. Pridėk obuolių, nes bananai per daug "cukringi". Ryžiai, bei makaronai yra maistingi, visur pasiskirstę, bei nepamiršk vandens. Negerk jokių spraitų, kolų, jeigu nori rimtai kažką pasiekti, pasakyk sau jog gersi vandenį vietoj tų, bei stiklinė obuolių/apelsinų sulčių taip pat padeda. Jeigu turi klausimų rašyk. ;)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kitose svetainėse
Svečias
Šios temos nebegalima komentuoti.

  • Paskutiniai lankytojai   0 nariai(-ių)

    Šio puslapio nežiūri nė vienas registruotas narys.

×
×
  • Sukurti naują...