Eiti į turinį

Archyvuojama

Ši tema nuo šiol archyvuojama ir jos nebegalima komentuoti.

Arma_Ltu

[Arma] Visi mapp darbai kaimeliuose

Rekomenduoti pranešimai

hmm... hebra, nereikia stūmt, jeigu darei su MTA tai tikrai tikrai daug darbo vien pagrindą sudėt, truputį padėsiu: kai darai pagrindą ir matai kad vienas ant kito vaikšto '' buginas '' (mirguliuoja taip) tai pvz būna visų plokščių aukštis vienodas pvz: 15.4119741 ir, kad nesibugintų tau tereikia pakeisti vieną skaičių, (nuo galo gali didesnį skaičių kiekį keist pvz 300) ir taip žaistis su kiekviena plokšte jeigu nori, kad atrodytų gražiai, bet nekeisk pirmų skaičių, taspats pvz: 15.4119741 daugmaž šitų (raudonų) skaičių nekeisk, nes gali pasikeisti visa objekto buvimo vieta. kad nemirgėtų - pvz: viena plokštė 15.4119741, kita 15.4119951, pati plokštės kordinatė akivaizdžiai nepasikeis, bet skaitosi vietos pakeitimas (aukštis) ir tada tau automatiškai nebemirguliuoja taip objektai. Šiaip tikrai gražu, trūksta detalių ten '' basos '' tvorelės aikštelėse negražiai atrodo, nedėk tiek daug bereikalingų objektų priekaba ten ant tos priekabos visokių š, nes jeigu dėtų į serverį kokį šitą darbą papildoma apkrova (kalbu čia kur ten kažkokia bazė SF žaliomis mašinomis). Šaunuolis, tikiuos pasimokysi, jeigu nelabai supratai - parašyk AŽ paaiškinsiu aiškiau, kad nemirguliuotų objektai vieni ant kitų ;) Sėkmės užsiimant mapp'inimu

Nuoroda į komentarą
Dalintis kitose svetainėse

Svečias
Šios temos nebegalima komentuoti.


  • Paskutiniai lankytojai   0 nariai(-ių)

    • Šio puslapio nežiūri nė vienas registruotas narys.
×
×
  • Sukurti naują...