Eiti į turinį
Marius_Mafijoz

Ruošimasis sezonui

Rekomenduoti pranešimai

Kas nors jau ruošiasi artėjančiam sezonui? Meskit fotkes :D Pas mane ant stalo guli keturi ratų veržlių komplektai iš Japonijos, adapteriai ratams (ratų dar neturiu) iš Amerikos (5x120>5x114.3) ir numerių rėmelis. Taip pat sutvarkyta krūva techninių gedimų - abu termostatai, pečiuko ežys, priekinė važiuoklė, langų apiplovimo sistemos, parktronikai. Jei spėsiu ir užteks lėšų - varysim ir į dažymo kamerą - kur ne kur jau rodosi rūdelės.

 

9fddd2ea7d1bb042df632390e4a9e86e46.jpg

kieno pasiruošimo darbai rimtesni? :D

Nuoroda į komentarą
Dalintis kitose svetainėse

Sveikas gyvas. Neblogą temą užvedei :) Gražus e39, atrodo įtin švarus kėbulas!  Ypač win už usdm bagažinę! Maniškė slyva taip pat lauks dažymo bei virinimo, abiejus slenksčius virinsiu, nes nebėra jų, taip pat bursiu kažką su ratais, Ratus turiu, teliko tik spalvą jiems išinkrit. Galvoju apie tokią. e37d3956ff8f2f953f7ac5d5457a7481757.jpg

O ratukai bus tokie. fc4acd449d5b55a375337cd9f2647578766.jpg

Japonų firmos, 5x120, 8.5j visi, 790 kg apkrova į tašką, ratui. :)

Ir turiu klausimą, kodėl perdarai skyles? Dėsi japonskus ratus? :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kitose svetainėse

dėl to kėbulo - čia tik iliuzija :D bagažinė išmetimui, po stiklu kiaura jau vienoj vietoj, aplink galines lempas irgi rūdija. kad būtų usdm galas - jau padaryti raudoni posūkiai gale. mintyse dar yra DRL padarymas ir amerikietiškas numerių laikiklis priekiniui buferiui.
kodėl perdarau skyles? taip, tu teisus. dėsis japoniški ratai, dar galutinai nesu apsisprendęs. Daug žiūrėjau ir gundžiausi į įvairius oldschool japoniškus ardomus ratlankius, vienus jau buvau nusižiūrėjęs Lenkijoj bet pagriebė iš panosės. Turiu pora variantų Anglijoj, bet dar pilnai neapsisprendžiau. Didžiausia tikimybė, kad pirksiu Work Emotion XT7 arba Rota Grid'us. Kokia kėbulo spalva pas tavąjį? Sedanas, universalas? Koks variklis?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kitose svetainėse

dėl to kėbulo - čia tik iliuzija :D bagažinė išmetimui, po stiklu kiaura jau vienoj vietoj, aplink galines lempas irgi rūdija. kad būtų usdm galas - jau padaryti raudoni posūkiai gale. mintyse dar yra DRL padarymas ir amerikietiškas numerių laikiklis priekiniui buferiui.

kodėl perdarau skyles? taip, tu teisus. dėsis japoniški ratai, dar galutinai nesu apsisprendęs. Daug žiūrėjau ir gundžiausi į įvairius oldschool japoniškus ardomus ratlankius, vienus jau buvau nusižiūrėjęs Lenkijoj bet pagriebė iš panosės. Turiu pora variantų Anglijoj, bet dar pilnai neapsisprendžiau. Didžiausia tikimybė, kad pirksiu Work Emotion XT7 arba Rota Grid'us. Kokia kėbulo spalva pas tavąjį? Sedanas, universalas? Koks variklis?

Dėl raudonų posūkių turiu keletą nesmagių nutikimų su pareigūnais, teko kelias valandas aiškintis, ir prašyti, kad neatimtų tech, todėl nusilupau, ir susidėjau FL lempas gale, sakyčiau geriau :D O kad bagažinė supuvus ar ką, jeigu sugalvosi keist, šitą tikrai kažkas nupirks, nėra tokių dalykų ant žemelės mūsų - tikras raritetas :D Apie mano slyvą, trilitris, 135 kw, senukas, bet su gyvu motoru ir maža rida ! Didelis projektas, ir gana brangus, susirinkt normalią slyvą :D Tai tiek 

a7d5faf9e100fb9d8a2e7737ca201cc1410.jpg

Nuoroda į komentarą
Dalintis kitose svetainėse

pas mane originalus facelift'as, 2001 galų 525D, prieš metus grubiai padarytas pilnas variklio kapitalinis, dabar dar turbinos valdymą tvarko. dėl raudonų posūkių - įdomu. nesu girdėjęs, kad prie kažko dėl jų prisipistų. aš pats važinėju jau keletą mėnesių, kiek kartų stabdė nei karto apie juos nieko nesakė. žinau, kad tuvlita prie jų kabinasi, bet dar metai iki techo, o plėvelės turiu - jei ką persitrauksiu :D dėl bagažinės raritetumo pats įsitikinau, ieškojau ledinės tokios pat spalvos. ir radau. plikos bagažinės kaina 120 eurų. Tai pasimąsčiau, kad galbūt dar bandyt lopyt saviškę, kartu kai visą kėbulą tvarkys. originaliai stovi žeminta važiuoklė, bet reikia žemėt dar arčiau žemės, tuo labiau kai servise pasakė, kad vienas amortikas prie mirties, tai nuspręsta pirkt coil'us priekiui. kai leis lėšos coil'ų spyruokles pakeis pagalvės.

GaDEvsD.jpg

Negi daugiau nieks net pirdų neruošiat sezonui? :D
 

Nuoroda į komentarą
Dalintis kitose svetainėse

pas mane originalus facelift'as, 2001 galų 525D, prieš metus grubiai padarytas pilnas variklio kapitalinis, dabar dar turbinos valdymą tvarko. dėl raudonų posūkių - įdomu. nesu girdėjęs, kad prie kažko dėl jų prisipistų. aš pats važinėju jau keletą mėnesių, kiek kartų stabdė nei karto apie juos nieko nesakė. žinau, kad tuvlita prie jų kabinasi, bet dar metai iki techo, o plėvelės turiu - jei ką persitrauksiu :D dėl bagažinės raritetumo pats įsitikinau, ieškojau ledinės tokios pat spalvos. ir radau. plikos bagažinės kaina 120 eurų. Tai pasimąsčiau, kad galbūt dar bandyt lopyt saviškę, kartu kai visą kėbulą tvarkys. originaliai stovi žeminta važiuoklė, bet reikia žemėt dar arčiau žemės, tuo labiau kai servise pasakė, kad vienas amortikas prie mirties, tai nuspręsta pirkt coil'us priekiui. kai leis lėšos coil'ų spyruokles pakeis pagalvės.

GaDEvsD.jpg

Negi daugiau nieks net pirdų neruošiat sezonui? :D

 

Tau žiauriai nuskilo, kad visas FL ir žeminta važiuoklė :D Visą fl turėjau susirinkt, iš visos Lietuvos, su žeminta važiuokle irgi buvo reikalų, kol sudėjau Msporto2 pakabą, bet irgi, laukia coilai. Kaip golfe buvo :) Tai vat. O dėl plėvelės labai linkiu ir nesusidurt su pareigūnais, nes liepia nuplėšt, tačiau manau jog žinai, kad nepašildyta ji nenusiplėšia, tad reik šildyt. Tai tiek :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kitose svetainėse

dėl to kėbulo - čia tik iliuzija :D bagažinė išmetimui, po stiklu kiaura jau vienoj vietoj, aplink galines lempas irgi rūdija. kad būtų usdm galas - jau padaryti raudoni posūkiai gale. mintyse dar yra DRL padarymas ir amerikietiškas numerių laikiklis priekiniui buferiui.

kodėl perdarau skyles? taip, tu teisus. dėsis japoniški ratai, dar galutinai nesu apsisprendęs. Daug žiūrėjau ir gundžiausi į įvairius oldschool japoniškus ardomus ratlankius, vienus jau buvau nusižiūrėjęs Lenkijoj bet pagriebė iš panosės. Turiu pora variantų Anglijoj, bet dar pilnai neapsisprendžiau. Didžiausia tikimybė, kad pirksiu Work Emotion XT7 arba Rota Grid'us. Kokia kėbulo spalva pas tavąjį? Sedanas, universalas? Koks variklis?

o jei tik gale pas tave amerikietisku numeriu remas idetas vistiek gauni kvadartinius numerius ?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kitose svetainėse

Svečias
Šios temos nebegalima komentuoti.


  • Paskutiniai lankytojai   0 nariai(-ių)

    • Šio puslapio nežiūri nė vienas registruotas narys.
×
×
  • Sukurti naują...