Eiti į turinį

Archyvuojama

Ši tema nuo šiol archyvuojama ir jos nebegalima komentuoti.

Hot_Cold

Pasiūlymas dėl mute darbuotojams.

Padaryti, jog darbuotojai esantys mutei galėtu kalbėti su klientais per /sms kaip ir klientai.  

30 balsai(-ų)

  1. 1. Ar jūs pritariate šiam pasiūlymui?



Rekomenduoti pranešimai

Sveiki sarg.lt žaidėjai,

 

Noriu pasiūlyti sarg administracijai tokią įdėją, jog darbuotojai kurie turi važiuoti pas klientus teikti jiems savo darbo paslaugas, esantys mutei galėtu kalbėti su savo klientais per /sms, kai tu pas jį

atvyksti. Jog žaidėjai (klientai) gali kalbėti su betkokio darbo darbuotojais, kai pas juos jie atvyksta. 

 Kokia iš to nauda? Tiesiog darbuotojas norėdamas kažko paklausti savo kliento, negali to padaryti, kadangi yra mutei ir tai apsunkina paslaugos teikimu.

Pvz.: Taksi firmos darbuotojas gauna išskvietimą, nuvyksta pas savo klientą, ir klientas nurodo neaiškią vietą ar pnš. ir taksi darbuotojas lieka confused, nieko nesupratęs, negali paklausti savo kliento tikslesnės informacijos kur jį nuvežti. O jeigu gali per /sms su juo kalbėti, tada all good. 

 

Laukiu jūsų nuomonių.

 

@Admin_Bumeris

Nuoroda į komentarą
Dalintis kitose svetainėse

prieš 1 valandą, Brandon_James rašė:

Buvo siūlyta, nedarys tikrai, nes jeigu gavai mute, tai vadinasi ir turi būt su ja, o ne iškvies draugelis ir galėsit pasirašinėt. 

bet tai dirbt tai reikia, tai kiti naudos su draugeliu pachatint ir kas čia tokio?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kitose svetainėse

prieš 57 minutes(-ių), Brandon_James rašė:

Kas čia tokio sakai xd tai kam tada ta mute skirta, jeigu vis tiek apeis sistemą ir chatins

žmonės gauna už ne tos paskirties /vip,/v naudojimą dažniausiai arba įžeidinėjimus. Dėl to ir dedamas mute. O kas čia tokio kad su draugu chatinsi :D nors ir taip nebūtu dažnai

 

Nuoroda į komentarą
Dalintis kitose svetainėse

Svečias
Šios temos nebegalima komentuoti.


  • Paskutiniai lankytojai   0 nariai(-ių)

    • Šio puslapio nežiūri nė vienas registruotas narys.
×
×
  • Sukurti naują...