Eiti į turinį
NeedFeed

Kokius maisto papildus sportui vartojate?

Rekomenduoti pranešimai

Sveiki, norėjau paklausti kokie maisto papildai sportui yra jūsų kasdienybėje? Aš sportuoju sporto salėje, na bent jau sportavau iki karantino :)
Man 17 m. ir po treniruočių jaučiuosi labai pavargęs, skauda raumenis ant ryt, tai gal patartumėt kokius papildus sportuojantiems?

Redaguota , redagavo NeedFeed

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kitose svetainėse

Pirmoj vietoj gera mityba, miegas (poilsis) ir vanduo. Daug naudingų patarimų rasi sportuojantys.lt. O toliau papildai:

 

Vitaminai https://www.ponasbicepsas.lt/maisto-papildai/olimp-vita-min-multiple-sport/

 

Proteinas surio pyrago su melynem https://www.myprotein.lt/sports-nutrition/impact-whey-protein/10530943.html

 

BCAA https://www.myprotein.lt/sports-nutrition/essential-bcaa-2-1-1/10529280.html

 

Kreatinas https://www.myprotein.lt/sports-nutrition/kreatinmonohidratas/10530050.html

 

Čia kas man asmeniškai padeda

Redaguota , redagavo Tomas_Geradaris

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kitose svetainėse

pats naudoju whey protein, pre workout ir kreatina ir dar mastau bcaa nusipirkt

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kitose svetainėse
prieš 9 valandas(-ų), Tomas_Geradaris rašė:

Pirmoj vietoj gera mityba, miegas (poilsis) ir vanduo. Daug naudingų patarimų rasi sportuojantys.lt. O toliau papildai:

 

Vitaminai https://www.ponasbicepsas.lt/maisto-papildai/olimp-vita-min-multiple-sport/

 

Proteinas surio pyrago su melynem https://www.myprotein.lt/sports-nutrition/impact-whey-protein/10530943.html

 

BCAA https://www.myprotein.lt/sports-nutrition/essential-bcaa-2-1-1/10529280.html

 

Kreatinas https://www.myprotein.lt/sports-nutrition/kreatinmonohidratas/10530050.html

 

Čia kas man asmeniškai padeda

bcaa yra useless, jeigu iš maisto pakankamai baltymų surenki, daug tyrimų yra

prieš 6 valandas(-ų), Andrejus_Manikas rašė:

Myprotein papildai yra šudas išskyrus vitaminus užkandžius ir drabužius.

proof?

prieš 4 valandas(-ų), Lukas_Spenseris rašė:

pats naudoju whey protein, pre workout ir kreatina ir dar mastau bcaa nusipirkt

tas pats komentaras, kaip ir Tomui

  • Patinka 1

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kitose svetainėse

beje, pagrindiniai atsigavimo principai:

  1. Load management
  2. mityba
  3. miegas
  4. hot/cold terapija
  • Patinka 3

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kitose svetainėse
2020-12-11 at 17:44, Domas_Sliuuzas rašė:

proof?

Jeigu imt proteina iš myprotein, tai tikrai nerekomenduočiau, nes paskutinis šudas :D Geriausia imt iš frey.lt kainą didesnė, bet kokybė 100 kartų geresnė, o iš myprotein geri ir jauti kad šudas čia ne proteinas ir t.t. taip nekalbu apie visus produktus. nes yra ir geru, bet daugelis šudas, pvz.: jeigu lygintumet ir gertumet myprotein braškini proteina ir frey.lt braškini proteina skirtuma pajaustumet kur šudas, o kur ne.

  • Haha 1

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kitose svetainėse
prieš 7 minutes(-ių), Andrejus_Manikas rašė:

Jeigu imt proteina iš myprotein, tai tikrai nerekomenduočiau, nes paskutinis šudas :D Geriausia imt iš frey.lt kainą didesnė, bet kokybė 100 kartų geresnė, o iš myprotein geri ir jauti kad šudas čia ne proteinas ir t.t. taip nekalbu apie visus produktus. nes yra ir geru, bet daugelis šudas, pvz.: jeigu lygintumet ir gertumet myprotein braškini proteina ir frey.lt braškini proteina skirtuma pajaustumet kur šudas, o kur ne.

Nuomonė nėra įrodymas 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kitose svetainėse

Mamos cepelinai ;)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kitose svetainėse
2020-12-25 at 23:40, James_Acer rašė:

Geriausia turėt sveiką mitybą ir tada galvot apie papildus

 

sveika mityba ir sportinė mityba beveik neturi nieko bendro

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kitose svetainėse

 


Mityba ir tinkamo intensyvumo treniruotes yra pradzia, o ne papildai ar ju vartojimas.  Papildai atnes naudos tik siek tiek suprantanciam ir tiem, kurie supranta basics dalykus.  Tinkama mityba sportuojant yra ne tik ryziai ir vistiena, o bet koks maistas, kuri valgant jautiesi kiek imanoma geriau ir kuris turi didziausia nutrition value.  Raciona turi sudaryti gerieji riebalai, angliavandeniai ir baltymai.  Pradedant sportuoti svarbiausia yra valgyti tam tikrus svarbius mealus laiku, o neskaiciuoti kiekviena angliavandeni ar riebala ir tiketis, kad jei suvalgysi maziau riebalu tai maziau riebalu ir uzauginsi.  VISKAS priklauso nuo kcal intake ir jokios teorijos kaip, kad bulve yra angliavandenis, kuris virsta i riebala cia netinka.  Pavyzdziui pradedant sportuoti ir norint stangrinti kuna, auginti raumeni yra svarbu suvalgyti apie 2g per viena kuno mases kilograma baltymo t.y. jei sveri 75kg tai suvalgyti baltymu minimum turetum apie 150g per diena + uzsimesk del peace of mind kokius 30g.  IR NE, NEI INKSTAI NEI KEPENYS NUO TO NEATSISAKYS VEIKTI. Dienos eigoj suvalgius daugiau riebalu nei angliavandeniu arba didesni kieki riebalu nei buvo planuota, organizmas paprasciausiai prades gamintis energija is riebalu vietoj angliavandeniu todel sekti kiekviena grama to ar ano tikrai nereikia, nors angliavandeniai zaidzia stipriai musu proteino sintezej ka reiskia, kad anglys pades pasisavinti ir baltyma.  Pries sporta optimaliausia anglys + baltymai meal, o po sporto toks pats.  Po sporto mealas svarbesnis nes organizmas gauna raumenims statybines medziagos - baltymu, o angliavandeniai uzpildo prarasta glikogena raumenyse per treniruote.  Norint augti ar norint mesti svori butina skaiciuotis suvartojamas kalorijas per diena (cia i pagalba ateina programele telefone myfitnesspal). Papildai pradedanciajam nesvarbu bet jei noris pinigus mesti tai vitaminai, mineralai, proteinas pirmoj vietoj.  Po to egzotika.  

 

1. BCAA padeda "atsistatymui", raumenų sintezei ir pan. Netiesa. Jei suvartoji pakankamai baltymų, papildomai gerti BCAA nėra jokios prasmės. 
2. Kreatino "užkrovos" fazė. Moksliškai neįrodyta jokia šio fokuso nauda. Gerk kreatiną po 5 g per dieną ir tiek. 
3. L-karnitinas padeda numesti svorio, gerina medžiagų apykaitą. Ot ir ne! Daugumai žmonių l-karnitino organizme ir taip netrūksta, o dėl jo pertekliaus imsi dvokti žuvimi. Fu! 
4. Maisto derinimas (kartu negalima valgyti angliavandenių ir riebalų, vaisius reikia valgyti pirmoje dienos pusėje ir tik vienus ir pan.). Bullshit. Valgyk viską su viskuo, tik saikingai ir rinkis vertingą maistą. 
5. Keto mityba/protarpinis badavimas/dar kokia nesąmonė yra vienintelis/geriausias būdas numesti svorio. Ot ir ne. Čia tik pora galimų pasirinkimo variantų su savo trūkumais. Svarbiausia - kalorijų deficitas.

 

 

Mityba tinka jums ta, kuri JUMS BLET TINKA.  Jeigu vienas ant i.fastingo sugebėjo numesti svorį ir jam zajabys savijauta tai nereiškia, kad tu privalai tuo vadovautis, kad numestum svorį.  ESMĖ atrasti būda tą, kuris tau geriausiai tinka nes visų kūnai ir organizmai yra skirtingi, su skirtinga genetika ir skirtinga gimine.  Vienintelis atvejis kai gali gerti BCAA tai tik tada kai norisi kažko kito vietoj vandens su skoniu.  EAA jau gal ir į tą pusę bet irgi visiškas pile of shit atsižvelgiant į kiek pinigų kainuoja ir kokią naudą duoda.

 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kitose svetainėse
2021-01-03 at 14:36, Yuri_Venom rašė:

Pradedant sportuoti svarbiausia yra valgyti tam tikrus svarbius mealus laiku

 

Pavyzdziui pradedant sportuoti ir norint stangrinti kuna, auginti raumeni yra svarbu suvalgyti apie 2g per viena kuno mases kilograma baltymo t.y. jei sveri 75kg tai suvalgyti baltymu minimum turetum apie 150g per diena + uzsimesk del peace of mind kokius 30g.

 

Dienos eigoj suvalgius daugiau riebalu nei angliavandeniu arba didesni kieki riebalu nei buvo planuota, organizmas paprasciausiai prades gamintis energija is riebalu vietoj angliavandeniu

 

 

 

 

 

bendras kalorijų skaičius per dieną daug svarbiau nei meal timing

baltymų suvartojimo rekomendacija auginant raumeninę masę, remiantis mokslinių darbų meta-analizėmis yra 1,6-2,2 g/kg

organizmas negamina energijos, jis skaido suvartotą maistą ir panaudoja kaip energiją

visa kita sutinku ;D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kitose svetainėse
Citata

skauda raumenis ant ryt

cia tiesiog muscle soreness dar kitaip "doms" vadinama, savaite ir praeina. ilsekis ir valgyk o ne papildu ieskok ;d 

  • Patinka 1

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kitose svetainėse
Svečias
Šios temos nebegalima komentuoti.

  • Paskutiniai lankytojai   0 nariai(-ių)

    Šio puslapio nežiūri nė vienas registruotas narys.

×
×
  • Sukurti naują...