Eiti į turinį
Marius_Zero

Automatas ar mechanika?

Rekomenduoti pranešimai

Svečias Villius_Project

automatine seip geriau ,bet saunaudos tikrias jaučias didesnes ,o mechanine yra mechanine kuria imčiau aš .

jums dar nėra 18, kad turėtumėt savo nuomonę.

Ka tuom nori pasakyt ,nuomone gali turet betkas ir gali komentuot betkas nesupratau tavo isireiškimo :D

Nuoroda į komentarą
Dalintis kitose svetainėse

Svečias Arturas_Puzaklis

As tai imciau Mechanine smagiau manau kaskaip. Bet tevas ir mama su Automatais vazineje pas teva Golfas 4 automas Dyzelis traukia afigienai tik reik pravazinet biski jei ryte pvz uzvedi

Nuoroda į komentarą
Dalintis kitose svetainėse

Priklauso nuo miesto, ir šiaip automobilio litražo.

Logiškai pagalvojus, pvz: gyvename mažam mieste, kur nėra beveik kamščių, tai geriau būtų ir mechaninė, o vat pvz Vilniuje gyvenant, piko valanda, kad ir kokia Geležinio vilko gatvė, kaip žinoma ten būna irgi didelis automobilių srautas, tad pastoviai pavažiuot sustot, pavažiuot sustot, kad nepavargtų nei kojos, nei kas, privalumas būtų automatas.

Ir tai, verslo klasės automobiliams, didesnio negu ~3l litražu, komfortiškesnio pvz 740, tai tikrai automatas.

Pats asmeniškai rinkčiausi mechaninę, nes automatu važiavęs pora kartų, tad kažkaip mechaninė arčiau širdies, malonumas perjungiant pavaras, mažesnis degalų sunaudojimas...

Skonio reikalas.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kitose svetainėse

Priklauso nuo miesto, ir šiaip automobilio litražo.

Logiškai pagalvojus, pvz: gyvename mažam mieste, kur nėra beveik kamščių, tai geriau būtų ir mechaninė, o vat pvz Vilniuje gyvenant, piko valanda, kad ir kokia Geležinio vilko gatvė, kaip žinoma ten būna irgi didelis automobilių srautas, tad pastoviai pavažiuot sustot, pavažiuot sustot, kad nepavargtų nei kojos, nei kas, privalumas būtų automatas.

Ir tai, verslo klasės automobiliams, didesnio negu ~3l litražu, komfortiškesnio pvz 740, tai tikrai automatas.

Pats asmeniškai rinkčiausi mechaninę, nes automatu važiavęs pora kartų, tad kažkaip mechaninė arčiau širdies, malonumas perjungiant pavaras, mažesnis degalų sunaudojimas...

Skonio reikalas.

Dėl tų pavarų junginėjimo pritariu, ne tik, jog tai ne koks vargas , bet ir šioks toks malonumas. Mano tėvulis anksčiau automatams sakydavo griežtą ne, bet dabar jau svaigsta, kad kita jo mašina bus automatas, krc suseno. :D

Nuoroda į komentarą
Dalintis kitose svetainėse

Žiūrint kokiu motoru ir kokia mašina. Jei pasiimsi koki 1.6 coupe automatą, tai nelabai ką ir trauks ar dar ką.

Šiaip jei automobilis didesnės klasės ar galingesnis variklis tai rinkčiausi tik automatą, tada nelabai jaučiasi tas skirtumas spaudžiant su mechanine ir automatine, bet jei mažesnė mašina ir silpnesnis variklis tai mechanine.

Esu važiavęs su BMW e39 530d ir Mercedes-Benz s320d automatinės pavarų dėžėm, tai traukos tikrai užtenka ir gan gerai lipina prie sėdynės.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kitose svetainėse

Svečias Edga_Quattro..

Mechaninės senesnėm mašinom kaip 3-ti golfai, b4 bulkos, opel vectros ir mašinoms varikliu iki 1.6.. Toliau visom kitom užskaitau tik automatus. Kam vargintis jeigu galiu plaukti gatvėm kaifuodamas ir nedročint to ričiago? Nemažai prasukau su automatu, tai dabar tik ir žiūriu į juos. O kas sako, kad su automatu nėra traukos, tai pirma pravažiuokit su juo, išvis pirma bent su kokiu kibiru važiuot išmokit ir paskiau seskit ant automato tada pamatysit kas nevažiuoja :). Kuro sanaudos vos litru didesnės, jeigu mašina yra 4x4 tai dviem litrais, bet komfortas atperka tos litrus ir aišku reikia ieškoti tvarkingo auto, ne lavono su parėjusia greičių dėžę ir motoru, tvarkinga mašina - nebėr galvos skausmo :).

Nuoroda į komentarą
Dalintis kitose svetainėse

Svečias
Šios temos nebegalima komentuoti.


  • Paskutiniai lankytojai   0 nariai(-ių)

    • Šio puslapio nežiūri nė vienas registruotas narys.
×
×
  • Sukurti naują...